[OT] Splitova klimatizace - nutnost revize ???

Michal Vanka junk.mv@gmail.com
Neděle Červen 17 12:22:06 CEST 2007

Zdravim,
nainstaloval jsem si do loznice splitovou klimatizaci 7000 BTU a
protoze bydlim v druzstevnim, musel jsem polechtat uredniho
simla a nechat si tuto instalaci povolit "z vyssiho mista",
tedy od majitele domu, kterym je SBD.
V povolovacich podminkach mi predepsali nutnost provedeni revize.
Neni to pitomost vyzadovat na zarizeni s pohyblivym privodem revizi?
Pravda, kus kabelu jde v liste na zdi a pres zed, ze by toto byl ten
pravy duvod?
Zde:
http://www.msebrno.cz/actions/pkart006.htm
se pravi cerne na bilem:

Z uvedeného vyplývá, že při připojení nového el. spotřebiče
(např. i pracovního stroje, na který je atest výrobce), který
se připojuje pomocí pohyblivého přívodu do pevného rozvodu
vidlicí do zásuvky, se nemusí provádět žádné ověření stavu
el. zařízení.

-mv