[OT] klimatizace do baraku

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Červen 15 23:38:03 CEST 2007

Ono se nekdy staci treba jenom zeptat: "Stoji mi tech 10k+ a x tisic mesicne
za to, ze se mi ve sedmadvaceti ve stinu nebude pect mozek?" Proste za
pohodli se plati.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Kubec" <kubecj@asw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Cc: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 15, 2007 10:48 PM
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

At 22:10 15.6.2007, azehw wrote:
>To JE právì ze ¾ivota. Rádoby odborné a pøesné výpoèty tepelných ztrát
>nemají smysl. Zapínáme to, jen kdy¾ je horko. To je ale velice subjektivní
>pocit. V zimì se mù¾e zdát, ¾e horko je pøi +22, v létì nìkdy ani +25
>nemusí
>nìkomu vadit. Proto obèas. Pokud nìkoho zajímá skuteèná spotøeba jeho
>"klimo¹ky", musí si ji trvale zapojit pøes elektromìr nebo jiný podobný
>pøístroj. Pøesné výsledky z totálnì nepøesných vstupù uvádìjíé jen
>diletanti
>a tvùrci prospektù...

Takze mam zaplatit 10k+ a pak si nadavat, ze platim o x tisic mesicne vic
za elektriku nebo to nechavat vypnuty? Tak blbe se ptam prave proto, ze
nikdo z prodejcu nebyl schopen/ochoten nahodit libovolny odhad. Pokud je to
tak, jak rikate, nezjistitelne/neodhadnutelne predem, tak to je slusivej
zajic v pytli, no.

(furt je tu 27 stupnu a mysli mi to cim dal tim min).

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.