[OT] klimatizace do baraku

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pátek Červen 15 23:34:52 CEST 2007

No ja myslim ze x tisic za elektriku moc neovlivnite velikosti klimatizace.
Cim bude vic predimenzovana, tim se bude zapinat na kratsi dobu. Problem
muze byt ze cim vetsi tim hlucnejsi, ale to zavisi nejen na vykonu, ale i na
kvalite. Takze nejlepsi je poptat se co maji sousedi a jak s tim jsou
spokojeni.
Andel

----- Original Message -----
From: "Jindrich Kubec" <kubecj@asw.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Cc: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 15, 2007 10:48 PM
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

At 22:10 15.6.2007, azehw wrote:
>To JE právì ze ¾ivota. Rádoby odborné a pøesné výpoèty tepelných ztrát
>nemají smysl. Zapínáme to, jen kdy¾ je horko. To je ale velice subjektivní
>pocit. V zimì se mù¾e zdát, ¾e horko je pøi +22, v létì nìkdy ani +25
>nemusí
>nìkomu vadit. Proto obèas. Pokud nìkoho zajímá skuteèná spotøeba jeho
>"klimo¹ky", musí si ji trvale zapojit pøes elektromìr nebo jiný podobný
>pøístroj. Pøesné výsledky z totálnì nepøesných vstupù uvádìjíé jen
>diletanti
>a tvùrci prospektù...

Takze mam zaplatit 10k+ a pak si nadavat, ze platim o x tisic mesicne vic
za elektriku nebo to nechavat vypnuty? Tak blbe se ptam prave proto, ze
nikdo z prodejcu nebyl schopen/ochoten nahodit libovolny odhad. Pokud je to
tak, jak rikate, nezjistitelne/neodhadnutelne predem, tak to je slusivej
zajic v pytli, no.

(furt je tu 27 stupnu a mysli mi to cim dal tim min).

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.