dotaz meteo

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Červen 15 19:38:11 CEST 2007

Dopad kapek na piezo by asi šel řešit zapojením do zvukovky v PC,
na kterém by běžela neuronovka. Nevýhodou tohoto řešení je,
že pro naučení neuronovky si musíte pořídit i jiný srážkoměr:-)

No a ještě mě napadlo piezem zakončit vertikální trubku, do které
by tekla voda. Akusticky měřit výšku sloupce a po dosažení
nejvyšší hladiny vodu vypustit el. ventilem. Něco sice nevyteče,
ale to lze změřit také a odečíst.

Ještě by se pak dala měřit přímo rychlost stoupání hladiny.

PH

From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
Trosku odbocim na jinou konstrukci:

jelikoz se mi ten "klapacek" moc nelibi premyslim jak na to

napadlo me pouzit nejaky bud tenzometr, kterym bych bud meril hmotnost
vody s tim, ze zatim nevim jak to rychle a spolehlive vypustit

nebo piezoelement kde bych meril jen dopady kapek - je ted otazkou zda
bych z poctu a intenzity pulzu dokazal spocitat uhrn srazek

nedelal nekdo neco podobneho? hlavne to vyhodnoceni z toho piezoelementu
- bylo by to velmi elegantni bez pohyblivych soucasti