dotaz meteo

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Červen 15 11:23:01 CEST 2007

L> Problem je ze vsechny profi srazkomery maji clunek , takze si myslim ,
L> ze pokud by existovala snadnejsi cesta, slo by se touto .
L> Akorat me desi ta kalibrace.

Je to určitě pracné, ale nikoliv nerealizovatelné.
Např: vhodná nádoba s jehlovým ventilem pro jemnou regulaci průtoku, s
přepadem a trvalým přítokem, aby se neměnila hladina.

1. nastavím nějaký průtok
2. změřím kolik vyteče za zvolenou dobu
3. změřím při stejném nastavení počet impulsů za stejnou dobu
4. opakuji pro různé průtoky (křivka je spojitá, takže na přesných
   hodnotách průtoku moc nazáleží)
5. vynesu graf
6. zvolím charakteristické body a sestavím tabulku korekcí

Tomáš