krokovy motor

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Červen 15 13:16:24 CEST 2007

Tu hyperbolickou krivku delate tebulkou nebo se to da nejak elegantne
obejit?
Tech kroku krivky do 30 ot/s bude asi prilis a zatim mi ten rozsah
nepokryje 8 bit casovac.
Motor z HDD (5400 rmp) se mi dari roztocit nax na 2000. Asi mam na konci
moc velke zmeny v rychlosti.
Ma vyznam pri vyssich otackach zmensit stridu impulsu?

Zdenek