krokovy motor

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 15 13:01:06 CEST 2007

a co na tom konkretne chcete vymyslet? v podstate jste to popsal spravne

motam se kolem rizeni krokacu a vyvoje driveru ted uz druhym rokem a
obecne reseni asi neni zalezi na aplikaci.

Pokud chcete optimalizovat na maximalni rychlost a nejkratsi cas tak
musite udelat "hyperbolickou" krivku - na zacatku muzete akcelerovat
velmi rychle a ke konci uz musite velmi pomalu - zacne kvuli spatnemu
buzeni klesat moment

to je ovsem rezim ve kterem se krokace moc neprovozuji - jsou delane na
neco jineho - ovsem uz jsem byl "donucen" udelat nahradu DC motoru
pomoci krokace a kupodivu to chodi docela dobre

s dobrymi motory jsem schopen roztocit motor i na 30-35ot/s, ale valneho
praktickeho smyslu to nema -

Radek Vicek