[OT] klimatizace do baraku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červen 13 22:34:32 CEST 2007

On Wed, 13 Jun 2007, Jaroslav Buchta wrote:

> Zdravim, shanim nejakou 2 dilnou klimu do novostavby, co mam tuseni,
> mela by byt naplnena chladivem a v baleni i potrubi - je to tak?
> Jak se resi instalace, na kolik to cca prijde?

Instalace spociva ve vytvoreni zlabu pro ulozeni dvou medenych trubek
s izolaci, elektrickeho kabelu a odvodnovaci roury mezi vnitrni a
vnejsi jednotkou. Taktez poradne diry ve zdech kudy to prochazi a
pripadne konzole pro vnejsi jednotku. Pak kdyz se to vsechno spravne
pospojuje je potreba vyveva se spravnym sroubenim pro napojeni na ventil
na vnejsi jednotce, odsaje se s ni vzduch z hadic a vnitrni jednotky. Pak
se to z vnejsi jednotky napusti. Je dobre naplanovat trasu tak aby se
vyuzila plna delka dodanych hadic protoze pak nemusite predelavat ty
lisovane kalisky na koncich. Napaji se to pres vnitrni jednotky snurou
do zasuvky (aspon ty slabsi).

> Nejaky doporuceny model (tak do 9kKc)?

Ja koupil v roce 2003 ETU 2kW asi za 7kKc . Jsem s ni spokojeny, porad
slouzi. Ted jsem koukal ze ji maji v Okay asi za 6000 jen se to jinak
jmenuje ale vypada to stejne. Osobne bych doporucil hledat co nejtissi
vnitrni mechaniku aby to moc nehucelo. Vetsinou to byva cim mensi vykon
tim tissi mechanika. Vykon 2kW je na mistnost na jihozapad vic nez dost.