RE: Alternátor z auta jako motor pro pohon vozítka

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Červen 13 13:27:05 CEST 2007

Nevim jestli synchronni stroj je to nejlepsi k pohonu vozitka. Asi
neprekonatelne budou normalni komutatorove motory. Nebo ho udelat z toho
alternatoru, ale to by se asi musely dat dovnitr snimace magn. Pole. A
stejne asi nebude mit valnou ucinnost.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Kolínský
Sent: Wednesday, June 13, 2007 1:18 PM
To: HW-news
Subject: Alternátor z auta jako motor pro pohon vozítka

Dobrý den,
Myslíte si že by šlo použít alternátor z auta jako motor? Vybrakovat
usměrňovací diody, zapojit na kontrolér BLDC (nebo něco na podobném
principu). Rotor by se budil podle potřeby. Zkoušel jsem hledat, našel
jsem jen že Valeo vyrobilo alternátor-startér. Takže by to teoreticky
jít mělo. Případně jestli můžete poradit kde vzít co >nejlevněji< pohon
pro vozítko cca 400W-1kW

S pozdravem,
Miroslav Kolínský