OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 13 11:55:20 CEST 2007

Ted jsem volal nasim obchodnikum.

Cena za potisk B&W volneho listu A4 je cca 0.75Kc
Cena listu A4 je 0.2Kc
Cena termovazby - termolepidlo s tkalounem je 12Kc
maximalne masina slepi 125 listu tedy 250 stran
je jiste ze se to casem rozlepi jako kazda termovazba ale muzeme udelat
i krouzkovku

Takze pokud dobre pocitam tak ten vas fiktivni dokument je 112.5Kc za
tisk, 15Kc za papir a 12Kc tedy celkem 139.5Kc.

Ja osobne si nechavam tisknout PDF k MCU na lezato a 2 stranky na A4.

K tem obchodniku a prihode p.Zahradnika - asi tusim kdo to byl. :-)
Problem byl v tom, ze kazde stredisko spadalo pod jine regionalni vedeni
a obchodnici byli pouze ti z postovniho provozu. Ted cca rok zpet uz
jsme primo pod GR a vsechny strediska maji jednotne vedeni a svoje
obchodniky vcetne tech jezdicich. Ted by obchodnik zajel primo k vam. :-)

Radek Vicek