OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 13 11:07:29 CEST 2007

Hmmm, Já nevím. Když někde něco objednávám (jako soukromá osoba), tak si to buď mohu objednat na dobírku nebo platit převodem. Dobírka mě příjde sama o sobě na cca 90kč což je dost děsné. Proto vždy radši preferuji převod, který mě výjde na cca 6kč. Pokud bych 100kč poslal poštou zaplatím za to cca 30kč. Takže je převod prostě nejlevnější způsob jak něco zaplatit. Pokud se to někomu nelíbí nemůže to řešit s Vámi ale se svým bankovním ústavem :-). Komická představa.

Takže je to zase o ceně. Pokud si u Vás objednám vytištění a svázání nějakého manuálu, musí to být za cenu, kterou jsem ochoten i s tím převodem akceptovat. Pokud tomu tak bude, službu si objednám, pokud ne tak hold ne.

Jen abychom si udělali řádovou představu. Řekněme že mám v PDF 150 stran A4 oboustranně černobílý tisk a chci to svázat a poslat. Jeden kus. Na kolik by to řádově vyšlo ?

Jo a o faktuře jsem psal proto, že je to pro mě doklad kde jsou vypsané údaje o platbě a většina prodávajících ji dává prostě jako účtenku. Samozřejmě bych akceptoval (jako soukromá osoba) i stránečku na které je napsáno zaplať 100kč na účet xxx VS xxx. To mě úplně stačí.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Subject: Re: OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

To jiste neni problem (sice zatim jsme webove zamereni jen na smluvni
zakazniky kde se fakturace neresi), ale problem je nebo byl, ze castka
za prevod treba 100Kc byl treba 10Kc (to si uctuje banka - nektere i
vic)a to je pro hodne lidi moc - alespon to tak vychazelo z pruzkumu co
si delala posta.

To same jsou operatori - jsou zvykli na svoje zisky a nikdo je nedonuti
k sluzbam, kde by meli treba jen 10% na zisku z cele sluzby, prestoze
jde o pro ne naprosto nenarocnou sluzbu - treba za odeslani MMSky na
pohlednici zaplatite tusim 50Kc a my z toho dostaneme 17Kc kdy
balancujeme prakticky na hranici rentability (spis to delame jen pro
reklamu) - material,tisk a postovne - pro operatora je to jen priblbla
MMSka. :-( Dohoda neexistuje - bud takto nebo nic.

Pokud jde o faktury a vystaveni dokladu na firmu tak neni duvod proc
nebyt normalnim smluvnim zakaznikem - nevim o tom, ze bychom pozadovali
nejake minimalni objemy - jde jen o tom, abychom meli nejake nacionale
kdo jste a jak se bude fakturovat.
Nejsem obchodnikem, ale ceny jsou odvozeny od objemu tisku - rozhodne
budeme tisknout levneji nez vy - zalezi samozrejme na technologii. Svoji
roli hraje i to, ze nakupujeme material po tunach.

Radek Vicek