Internship/Trainee-program...

Jan Šváb jschvab@seznam.cz
Úterý Červen 12 23:46:09 CEST 2007

Dobry den,

jsem VS student a dostal jsem se ke konkretnejsi nabidce na staz u jedne
firmy v USA. Delka trvani je 6-12 mesicu, dle typu ukolu (vyvoj HW/SW -
jako priklad mi bylo receno vyvoj automatickeho testeru pro nejaky
jejich produkt prip. jeho cast).
    Potreboval bych ziskat nejaky feedback od nekoho kdo neco podobneho
absolvoval, popripade zna nejake podrobnosti o podobnych akcich.
Zajimala by me predevsim ekonomicka stranka veci - tj. kolik mesicne,
zda to zahrnuje ubytovani, jestli zamestnavatel zaplati letenky, zajisti
stravu, pojisteni atp... Take jak moc je podobna akce cenena
zamestnavateli a kolik si odnesu "zkusenosti"....
    Touto akci bych si preci jen o jeden mozna i dva semstry oddalil
ziskani diplomu a vzhledem k tomu ze bych tam asi nezil "studentsky
zivot" mi nabidnute financni podminky neusnadnily rozhodovani...

S pozdravem,
Jan Šváb