trafo k vlackum

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Červen 12 15:44:24 CEST 2007

Zdravim,
mrknete do PE 4/98, clanek "Impulsni regulator modelove zeleznice" - ted
uz je to trochu konstrukcne zastarale, ale jako inspirace se hodi.

Sam jsem si nejaky rok nazpet udelal PWM regulator tehdy jeste analogove
rizeny, ale se zpetnou vazbou od napeti na motorku pri vypnuti
(rozpojeni spinaciho prvku) PWM. Chodilo to nadherne. Bohuzel schema od
toho nemam, je to vrabci hnizdo.

Jedna z veci, ktere je potreba resit, je proudove omezeni - pri
normalnim provozu jsou kratkodobe zkraty beznou zalezitosti, proto je
nutne proud omezovat tak na 3 A maximalne a zdroj vypnout az pri zkratu
trvajicim vic nez cca. sekundu.

Ivos