trafo k vlackum

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 12 10:15:22 CEST 2007

No vlaciky maju nominalne napatie 12V, t.j. je to napatie, pre max.
rychlost. Takze Vam staci lubovolny regulovatelny zdroj 0 - 12V.

Original PIKO trafo (FZ1?) malo regulator rieseny presne tak, ako
drotovy potenciometer, s tym, ze "drot" bol priamo sekundarom, pripadne
to boli odbocky.. Usmernovac bol 2-cestny selenovy a bez filtracneho
kondenzatora. Nefiltrovane napatie "lepsie" taha pri nizkych
rychlostiach. Je to taka low-cost velmi priblizna obdoba pulzneho
napajania :-)

miro

--- Zapletal Martin <zapletal@inoma.cz> wrote:

> Zdravim.
> nemate nekdo schematko na napajeci trafo k vlackum? Po velkem uklidu
> jsem
> nasel krabici s vìt¹ím mno¾stvím kolejí H0, lokomotiv a vagonku
> (PIKO) ale
> nenasel jsem nic cim by se to dalo napajet. Uz si to moc nepamatuji,
> ale
> myslim ze tam musela kvuli rychlosti byt nejaka regulace. Jelikoz
> jsou ty
> lokosky dnes nechutne drahe, nerad bych je odpalil.
> Dik,Zapletal Martin

Choose the right car based on your needs.  Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.
http://autos.yahoo.com/carfinder/