Dostupnost procesoru AMD X2 Athlon se spotrebou 45W

Milan milger@pobox.sk
Úterý Červen 12 13:24:13 CEST 2007

Ono vzdy treba zvazit pouzitie.
Treba si uvedomit kolko narocnych vlakin bezi sucasne.
Na server je to asi dobra volba.
Ale napr. kompilator napisany ako jednovlaknova aplikacia bude podstatne
pomalsi ako na jednojadrovom procesore beziacom na 3GHz. Vyuzije ho len na
50%.

Milan

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 12, 2007 12:47 PM
Subject: Dostupnost procesoru AMD X2 Athlon se spotrebou 45W

Nevite kdy by mohly byt v CR k mani? Psal jsem svemu prodejci, ale
netusil kdy by mohli byt skladem.

Konkretne se mi jedna o procesory s jadrem Brisbane s značením BE-2350
(2,1 GHz) a BE-2300 (1,9 GHz) s 2×512 kB L2 cache.

Budu upgradovat domaci servrik a tam by se mi "velky" vykon ve spojeni s
takovou krasnou spotrebou hodil.

Mate nekdo nejake zkusenosti jak se projevi dvoujadro na linuxu? Chci
pouzit 64-bit Ubuntu 7.04 FF - desku uz mam na krame ASUS M2A-VM tak
cekam jen na to CPU. Pokud by nebyl nejaky zasadni rozdil sel bych
klidne do jednojadroveho CPU.

--
Radek Vicek