Alternate grid v Eagle

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 12 00:25:54 CEST 2007

Hmm, pozeram, ze je to v helpe 4.11 fakt nie je. Mam nainstalovanu aj
tuto verziu prave kvoli nekompatibilite schem/brd/lib s novsimi. Eagle
som zacal pouzivat asi od 4.9(?) a dizajny sli otvorit az po 4.11
vratane. Od 4.12 mi pri nich pise ten znamy cr*ack error, pricom som
mal vzdy len "neupravenu" free verziu, navyse v cistej 4.11 stare
dizajny stale otvorit idu. Od 4.12 az do sucasnej 4.16r2 su verzie opat
kompatibilne, co sa tyka formatu suborov. Snad im to uz teraz vydrzi
:-) Na novsie verzie som presiel preto, lebo v starsom formate zas
tolko schcem nemam a niektore vylepsenia v novych verziach su celkom
OK.

miro

--- "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr> wrote:

> v 4.11 ktoru mam ja nic take nie je, preto som sa pytal. Eagle
> pouzivam
> uz len na velmi male veci ktore potrebujem spravit rychlo takze nikaj
>
> neupgradujem. Prerabat vzdy kniznice a dizajny len koli tomu ze sa
> zmenila verzia o 0.1 je celkom otravna vec.
> Ale na domace pouzitie je v pohode :-)
> b.

Get the Yahoo! toolbar and be alerted to new email wherever you're surfing.
http://new.toolbar.yahoo.com/toolbar/features/mail/index.php