Re: OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 8 15:10:05 CEST 2007

8.6.07, Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz>:
> Hezké odpoledne,
>
>     já spíše řeším důvod toho, proč nejdou nasintalovat ovladače té
> karty Včera se to povedlo na první projetí bez jakéhokoli problému a
> karta fungovala. Jenže dneska se nedá za nic na světě nainstalovat
> ovladač. Furt to píše že nejde zkopírovat soubor, ale aby řekl jakej, to
> bych asi chtěla moc. Dělá to jak s ovladači z webu tak s těmi z CD.

To beru jako jednu z vlastností Windows ;) Zkuste v nouzovym režimu
odebrat kartu ze správce zařízení (to pomáhalo ve W9x), případně najít
.inf soubor (asi ve složce Windows/Inf nebo tak nějak) od tý karty a
smazat. Mohlo by pomoct i přendat kartu do jinýho slotu.

>     Jinak programátor na LPT portu základní desky funguje normálně. A
> vyhazovat nic nebudu.

Proč vyhazovat, psal jsem vystavit na Aukru ;)

P.K.