OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Pátek Červen 8 14:54:53 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    já spíše řeším důvod toho, proč nejdou nasintalovat ovladače té
karty Včera se to povedlo na první projetí bez jakéhokoli problému a
karta fungovala. Jenže dneska se nedá za nic na světě nainstalovat
ovladač. Furt to píše že nejde zkopírovat soubor, ale aby řekl jakej, to
bych asi chtěla moc. Dělá to jak s ovladači z webu tak s těmi z CD.

    Jinak programátor na LPT portu základní desky funguje normálně. A
vyhazovat nic nebudu. Krom sebe, protože jsem asi fakt úplně neschopná

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186