OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Pátek Červen 8 13:18:46 CEST 2007

Měla jsem se dát raději na drogy nebo na pití, bylo by to asi lepší.

Vyhodila jsem všechno co šlo, přenula port na desce na SPP, protože ten
NetMos to pod XP neumí (to je normální zrada, lež a klamavá reklame
:-((((( )

Jenže teďka se prostě za nic na světě nedaří naisntalovat ovladače pro
tu kartu. Furt mi píše že nejde najít nějaký soubor, ale nenapíše jaký.
A když občas řekne co chce, tak mu ho najdu a on mi stejně napíše že ho
nejde najít....

Tak já jdu raději někam do pryč, už toho mám plné zuby :'(

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186