Re: OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Červen 8 12:38:22 CEST 2007

Uprime receno je to asi 14 dni co jsem to tu resil, akorat jsem nenapsal, ze
jde
o programator procesoru. Problem je ten ze pod xp vsechny karty co mam,
neumeji premapovat na 378 nebo podobne ac Vam to vsichni tvrdi a na
krabicich
to vsude pisou, jenze to co pisou plati pro 98 tam to ovladace umi.
Dalsi zasadni problem, je ze ja pouzivam stale dos soft na paleni, nevim u
win softu
by to mohlo byt lepsi, ale pokud jde primo na porty opet smula.
Problem nevyresi ani userport, porttalk a podobne nebo ty umeji zpristupnit,
pouze
porty o 0-3ff, pokud nekdo zna freesoftware ktery to umi tak sem s nim ja
nasel za 800Kc
soft http://www.direct-io.com/ ktery umi az porty 0xffff vcetne bezpecnosti
ze to povoli
jen softum co ma zadano ne ostatnim, 30dnu demo je k vyzkouseni zdarma.
Zasadni vec je aby ten soft umel, nastavit jiny port coz ten dosovy co
pouzivam ja
umi kdyz mu reknu ze lpt je na d800 a mam direct-io povolen, tak pak mi vse
jede.

S pozdravem
      Zdenek Aster