[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červen 6 16:20:01 CEST 2007

6.6.07, Dusan Dolezal <duffa@inmail.cz>:
> Mensi? Mne spis prijde jeste vetsi. Na technologii ktera primarne absolutne
> nepocita s necim jako casove omezeni naroubovat takovyto, s prominutim,
> "ojeb", abych vubec mohl takovouto zvrhlost realne provozovat, no nevim.

Zřejmě jde o úhel pohledu, zapomenout vypnout modem/router se dá
docela snadno, ale když se bude muset user připojovat VPNkou, tak snad
se bude umět i odpojit...

> Jinak o tomhle tarifu se diskutuje uz delsi dobu na vic serverech a jinou
> reakci nez totalni udiv nebo sileny smich jsem myslim zatim nevidel. Fakt
> nechapu kdo takovou kravovinu vymyslel (a co vecer predtim pil :-) a co si
> od toho slibuje...

Jedno vysvětlení bych měl. 90% lidí za dva měsíce přejde na standartní
ADSL tarif a protože budou upsaný smlouvou, tak jedině k O2.

Já o tomhle zázraku vim jenom proto, že mi včera volal táta a ptal se
na to, páč našel ve schránce reklamu od O2. Hnedka jak mi to do
telefonu čet, jsem mu řikal, že to bude nějakej podfuk - že platit za
čas připojení je u ADSL jednoznačně špatný. Teda hlavně pro zákazníka
;)

> Dusan Dolezal

P.K.