[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červen 6 16:09:09 CEST 2007

Mensi? Mne spis prijde jeste vetsi. Na technologii ktera primarne absolutne
nepocita s necim jako casove omezeni naroubovat takovyto, s prominutim,
"ojeb", abych vubec mohl takovouto zvrhlost realne provozovat, no nevim.
Jinak o tomhle tarifu se diskutuje uz delsi dobu na vic serverech a jinou
reakci nez totalni udiv nebo sileny smich jsem myslim zatim nevidel. Fakt
nechapu kdo takovou kravovinu vymyslel (a co vecer predtim pil :-) a co si
od toho slibuje...

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, June 06, 2007 3:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Update: tak jsem našel zase další info:

"Připojení k Internetu pomocí tohoto má fungovat tak, že na počítač si
nainstaluješ VPN klient a tím se budeš připojovat k serveru O2 v podstatě
stejně, jak kdysi dialupem, vlastní ADSL linka pojede pořád, ale umožní jen
spojení na ten VPN server. Uběhnutý čas se bude počítat podle toho, jak
budeš mít nahozen ten VPN klient."

Ze šméčka na lidi je o chlup menší šméčko na lidi.

P.K.