Jakou UPS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 5 09:40:39 CEST 2007

> Plánuji koupit baterie o cca dvojnásobné kapacitě a dát jí je externě.
> Ty by pak mohly vydržet déle. Nevím však, co na to její firmware, zda by se na
> to neměl nějak přeladit...

V práci máme u kompů UPSky Smart UPS 700 (ne všude) a já jsem asi
jeden z mála lidí, kterej ji používá, protože ostatním už klekly
baterky ;) Všichni jsou asi líný si nechat objednat nový, včetně mě ;)
Původní jsou 2x 12V/7,2Ah, vešly by se tam 8Ah GP z GMka. Ale já jsem
si našel nějaký jiný, větší, asi 12Ah, z nějaký zakázky nám tady zbyly
odložený, tak jsem je připojil zvenku a dobrý. Ani nevim jestli jsem
UPSku nějak kalibroval - ale myslim, že stačí nechat baterku nabít a
pak podržet tlačítko "test" (=stejný jako "zapnout") a snad se
zkalibruje sama. Nebo na to je myslim i nějakej příkaz v APCUPSD.

P.K.