Jakou UPS

azehw azehw@volny.cz
Pondělí Červen 4 21:44:28 CEST 2007

Před lety jsem udělal podobnou osobní zkušenost s jedním jejich "odborníkem"
v jejich maxistánku na Invexu. Předtím jsem měřil charakteristiky jejich UPS
Smart, která podle jejich tvrzení "stabilizuje napětí sítě" a byl jsem
docela zděšen tím, že se napětí jen skokově přepíná. Někde mám ještě grafy,
vypadají jako Nad Tatrú sa blýská. Výstupní napětí až 265V. Super. A pak
následovala ta debata na Invexu. Dál nekomentuji.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tony Malecký" <tony@malecky.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 04, 2007 9:35 PM
Subject: Re: Jakou UPS

O odbornících z APC mam sve mineni. Uz jsem to tu psal....
placnu sem moji komunikaci s APC jeste jednou....

Závěr at si kazdy udela sam.....
Tony

Vážený Pane Malecky,

dostali sme Váš dotaz v súvislosti so zvláštnymi správaním sa UPS BK350EI.

Velmi sa hanbíme, ale nevieme, čo je to HDO. Boli by Ste taký láskavý a
napísali by Ste nám?

Ďakujeme
Gergo Domjan
APC Technical Support

             Tony Malecky
             <tony@malecky.cz>
             2006.02.06 16:24          apccztech@apcc.com
                                                                        cc

             Please respond to                                     Subject
              tony@malecky.cz          Dotaz na UPS

Dobry den.

Mam problemy s APC UPS BK350EI v.c. BB0326015759

Jelikoz byla umistena u pocitace nedaleko galvanizovny, mel jsem za to
ze funguje spravne a reaguje na kolisani napajeni vlivem pripinani a
odpinani zrdoju galvanizovny. Pote co jsem UPS pouzil na jinem miste,
tak se zavada projevuje dale.

UPS nahle, po dobu cca 2 minut vypina a zapina provoz na baterie. Ve
velmi kratkych intervalech. Nepomohlo ani snizeni citlivosti na minimum.
Po dlouhodobem zkoumani jsem zjistil, ze ups takto reaguje na signaly
HDO ktere jsou v napajeci siti. V okamziku kdy se vysilaji signaly HDO
tak se UPS takto zblazni...

Mel bych tedy dotaz, jestli je to podle Vas u teto rady UPS normalni
nebo se jedna o vyrobni vadu nebo jak to klasifikovat?
Jine APC UPS mi to nedelaji....

A.Malecky