Jakou UPS

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Červen 4 21:04:59 CEST 2007

Za mlada jsem chvili pracoval pro APC,USA a jednou jsem se ptal chlapka z vyvoje proc ty jejich vergly tak zerou a proc neresi dobijeni nejak lepe?
Pokud jde o dobijeni tvrdil, ze primarni je ulozit do baterie maxinum energie, pri trvalem dobijeni je zivotnost baterie cca 3roky, pri "optimalizovanem" dobijeni nelze pocitat s vice nez 4roky

Pokud slo o spotrebu u modelu Smart tak hosi nejak nechapali o co mi go, kdyz je ta elektrina tak levna :-)

Ona jiz samotna myslenka UPS na 230V je tak trochu zvastni, z 12V vyrabime 230V abychom nasledne opet vyrobili 12V.
Prumysl by se mel zamyslet a predevsim neco udelat se spotrebou toho co vyrabi,pak trochu zrevidovat mnozstvi napajecich napeti a pak uvest na trh zdroje, ktere by sli primo zalohovat 12V, pokud uvazite na jak male destice jsou 150W DC-DC pro VIA Epia a ze notebooky vystaci s 19V tak by to az takovy problem byt nemusel.

> To je zajimava informace. Co to mate za modely ?
> Schvalne jsem obesel celou firmu a osahal vsechny
> UPSky. APC mame jenom male (Back 500 a 650).
> Vsechny jsou ale velmi studene, rozhodne studenejsi
> nez srovnatelne velke UPS od Opti, ktere tu mame taky.

Ja mam nekolik APC 700 (line interaktive) - vsechny maji takhle blbe
dobijeni. Zerou 15-30W naprazdno (hreji) a to i kdyz jsou vypnute tim
vypinacem "0" na cumaku.

> Nikdy jsme nemeli problem se zivotnosti (nejstarsi
> UPS maji cca 5 let, stale pri vypadku slusne drzi).

Dyl jak 2 roky v nich baterky nevydrzi.