Poškození obsahu Cmos paměti

Pondělí Červen 4 17:05:15 CEST 2007

Hezké odpoledne, ahoj Jindro,

    zdroj normálně běží a mechaniky fungují. Na desce jsem neviděla nic
podezřelého a systém už funguje. Bylo to tím poškozeným záznem. Mně by
spíše zajímalo co to mohlo být. Baterie bude dobrá, neměřila jsem ji ale
při zkratování jumperu to solidně zajiskřilo několikrát po sobě. Asi to
je natvrdo spojené z baterií a ta se na chvilku zkratuje.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186