Re: laboratorni zdroj, jaky? 0-30V/5A s ampermetrem za 3 390 Kč ????

Sobota Červen 2 06:10:59 CEST 2007

Hezké ránko,

    ta 9160 sice vypadá hezky, ale nic moc to není. Nevydrží travalý
provoz do maximální zátěže a prorazí se koncové tranzistory načež vyletí
napětí nad 35V. Multimetr také žádná sláva. Při malém napoěťovém
přetížení dojde ke zničení vstupu ... Jinak čítač a generátor vypadají
dobře. Já bych si ji po zkušenostech z práce nekoupila. To její
předchůdkyně, tuším 9140, je o něčem jiném, to je držák :-) A brala bych
ji hnedka.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186