OT: Pomoc s překladem

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Pátek Červen 1 21:21:51 CEST 2007

Jen bych doplnil, ze napetova reference jako takova neni _odvozena_ od
sirky zakazaneho pasma.
Pracuje na principu vzajemne teplotni kompenzace zavislosti Vbe (prechod
baze emitor) a deltaVbe (rozdil mezi dvema prechody baze emitor ruzne
plochy)
Kdyz se zakladni zapojeni naladi tak, aby byla napetova reference co
nejmene zavisla na teplote, tak vyjde napeti pri pokojove teplote (25st
C) cca 1.25V, coz _pripomina_ sirku zakazaneho pasma kremikoveho polovodice.

PK