OT: Pomoc s překladem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Červen 1 09:25:57 CEST 2007

> Že jsem tak smělý, jak tu píšete, že používáte výhradně Linux (já v
> práci taky); používáte i Piklab? Nebo co používáte?
>
> Milan

Zdravím,
  jelikož mne neživí MCU, ale telefonní ústředny :-), zabývám se tím jen
okrajově. Menší projekty dělám v ASM a používám asl - ten umí mraky
různých CPU a je celkem dobrý. Pálím ve stařičkém programátoru od Elnecu,
který má speciální desku s proprietárním portem a soft pod DOS výborně
chodí v dosemu, nebo pro modernější aplikace přes (třeba ATMEGA) přes
jtag-tools. Větší projekty kompiluji v gcc (vyberu takovou architekturu,
pro kterou si mohu vytvořit cross-compiler). Jelikož mne zrovna teď čeká
první projekt s dsPIC, asi si Piklab postavím, vypadá velmi zajímavě!

       S pozdravem Pavel Troller