OT: pocitanie dat na ethernete

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červenec 30 19:04:44 CEST 2007

http://wiki.openwrt.org/RrdTrafficWatch
Prostě postup krok za krokem, vyžaduje pouze znalost angličtiny a něco málo
z linuxu.
Jinak OpenWRT/X-WRT v žádným komerčním zařízení není, lze pouze doinstalovat
(respektive nahradit původní firmware). A mám dost vážný obavy, že žádný
komerční výrobek v cenové kategorii do 3000Kč nebude mít nějaký podrobnější
logování trafficu.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death