OT: pocitanie dat na ethernete

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Červenec 30 16:27:59 CEST 2007

Takovej WiFi router Ovislink 1120 s APro FW umi hlidat data jednotlivych
MAC adres na wireles straně. A to jako počet packetů , tak i velikost
dat co do objemu. Dělá to statistiku atd. Jelikož má dva ethernet porty,
domnívám se, že lze v "setup" wifi vypnout a použít ho jako prostý
průchozí "data loger" jednotlivých MAC ( umí i IP)  adres.Ovšem nemám to
vyzkoušené. Já to provozuji jako WIFI AP, kde vidím celé zvěrstvo na
jedné stránce...
 Ovšem třeba zálohovat třeba malou gelovkou  napájení ( 12V) po vypnutí
si nic nepamatuje.
viz:
http://demo-appro.appro.cz/client_stats.html
jinak umí i QOS :