pocitanie dat na ethernete

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Červenec 30 15:31:01 CEST 2007

Zdravim,

To chcete docela dost:).

Predne, jak byste napr. chtel rozeznat, ktery z paketu je od manzelky, deti
nebo od Vas?
Bud musite mit pevne IP adresy a nebo podle jmen jednotlivych PC v pripade
dynamicky pridelenych adres...
Sranda by asi tez byla u DHCP s vyprsenim pridelene IP adresy atd...

Dalsi vec je, co si predstavite pod pojmeme prenesena data?
Pocet paketu x jejich velikost?
Nebo jen mnozstvi uzitecnych dat v TCP nebo UDP protokolu?

Jinak nektere ADSL modemy/routery to zobrazuji na svem web xichtiku, ale je
to silne informacni,
protoze se pocitaji data jako pocet paketu x jejich velikost...

Jako specialni krabicku, pokud to nekdo levneji vyrabi, si to asi za 600,-
jako router, hub, ci switch nejspis nekoupite:(...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, July 30, 2007 1:18 PM
To: HW-news
Subject: OT: pocitanie dat na ethernete

Zdravim vsetkych,

ako totalny analfabet co sa tyka modernych pocitacov sa pytam, ci
existuje krabicka, ktora pocita data ktore prelezu cez ethernet.
Samozrejme v pocitadle ktore sa nevynuluje pri odpojeni napajania.
Nezaujima ma pocet paketov, to je podla mna nepouzitelny udaj.

Potrebujem vediet, ci ma poskytovatel internetu neo*** a tiez, ci data
minaju deti, manzelka apod.

Nechcem software ani ziadne samodomo riesenia, chcem krabicku ktoru
kupim, zapichnem kable a hotovo. Ak ta krabicka bude mat aj ine funkcie,
napr. NAT apod, je to len dobre.

Hladam nejaku dobu a nic rozumne nenachadzam. Nechce sa mi verit, ze
take neexistuje.

Dakujem

wek