Import HEX dat do Matlabu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Červenec 30 10:45:34 CEST 2007

Pokus si spravne pamatuji z dob, kdy jse se pascalem zabyval,  tak
funkce readln/writeln byla na file relativne pomala. Byly tam pak
nejake blockread a block write, ktere nacetly/zapsaly velky blok dat
do pameti a pak se jelo s pameti. Takze s touto upravou by se dal
tento pristup pouzit i na relativne velke soubory

honza K