Import HEX dat do Matlabu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 30 10:25:18 CEST 2007

Mno, asi je uz neskoro, ale moja skusenost je, ze aj ked existuju rozne
klikacie softy na prezuvanie dat tohoto druhu (defacto logov); a tiez
zaryti unix/linuxaci by zvolili nejake awk ci sed ci podobne; mne sa na
tento ucel najviac osvedcila kombinacia par nacvicenych prikazov
Pascal-u a .bat-u ...

Asi ma tu ceckari zozeru...

wek

--