USB zdroj na AA baterky

Procházka Ivo Ivo.Prochazka@ceskatelevize.cz
Pátek Červenec 27 13:08:12 CEST 2007

Pokud se nepletu, tak problém u NOKIA nabíječek je ten, že

- některé starší NOKIA mobily potřebují nabíječku s dvojcestným usměrňovačem - pulzní průběh(ověřeno pro jistotu teď osciloskopem) - a nabíjení probíhá pomocí řízení fáze těchto půlvln - pak modernější nabíječka s vyhlazeným napětím - byť pro NOKII (ta placatější) nemůže fungovat. Ověřeno v praxi - na starý mobil (6310) funguje jen jeho stará nabíječka (ta baculatější), novější mobil (6230i)funguje na obě. Nemluvím o těch nejnovějších mobilech ty mají úplně jiný, tenký, konektor.

Jinak dík za názory, ale pořád ještě nevím jakým směrem se dát. Solární článek zřejmě nic neřeší, jde tedy stále o to vytřískat monočlánky až do mrtě, protože jiný zdroj energie (hospoda) nebude :-(. Rejpat se v PDA taky nechci (baterka je skutečně 3,6V), protože potřebuju dobíjet i modul GPS; ta má dobíjení 5V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Friday, July 27, 2007 11:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB zdroj na AA baterky

 27.7.2007, 11:52:00
dobry den

No treba mobily nokia jsou zname tim ze odmitaji cokoliv krom origos nabijecky, neb si po pripojeni promeri V-A charakteristiku zdroje, a pokud nesouhlasi s nastavenou, hodi chybu a skonci.
Obdobne muj fotacek - Kyocera, krmi ho jedna lion, ale k nabijeni je treba 5V +-5% a I min. 1A, jinak odmita zrat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz