USB zdroj na AA baterky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Červenec 27 12:12:57 CEST 2007

 27.7.2007, 12:01:51
Cesta nejmensiho odporu je 5*NiMh + linearni low-dropout stabilik,
mam takto udelany externi zdroj pro fotak (2 * LF05 paralelne).
U spinaneho zdroje asi dosahnete trochu lepsi ucinnosti, ale nejspise
ne na prvni zapojeni, bude treba dost optimalizovat.
Topologie je teoreticky nepodstatna, v praxi bude zalezet na tom,
jakyho sezenete brouka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz