Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 27 11:55:40 CEST 2007

OK, port monitor vyskusam vecer. Aj prevodniky na karte pozriem.

Komunikuje to na 19200Bd, aspon na zaciatku. Docital som sa, ze
synchronizacia (to, s cim ma problem) ide natvrdo na 19200 a az potom
pre prenosy obsahu pamati target procesora zvysuje rychlost na 115200.
K tomu sa mi s tou kartou ani nedostane...

miro

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> Mno, skuste to este "odchytit" vo vnutri PCcka, niecim ako portmon zo
>
> sysinternals, mozno to odhali nejake suvislosti (napr. ten NetMos cip
>
> moze hadzat framing errory alebo tak nejak).
>
> Nesnazi sa nahodou ten JTAG "bazmeg" robit autobaud a s tym
> netmosovskym
> sa mu to nepodari vzdy idealne? Inak v takomto pripade je prvy na
> rane
> prevodnik urovni - co tam na tej karte je? A akou rychlostou sa to
> snazi
> komunikovat?
>
> wek

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.