Skusenost (problem) s roznymi COM portami a AVR Studiom + JTAG ICE

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 27 11:44:30 CEST 2007

Mno, skuste to este "odchytit" vo vnutri PCcka, niecim ako portmon zo
sysinternals, mozno to odhali nejake suvislosti (napr. ten NetMos cip
moze hadzat framing errory alebo tak nejak).

Nesnazi sa nahodou ten JTAG "bazmeg" robit autobaud a s tym netmosovskym
sa mu to nepodari vzdy idealne? Inak v takomto pripade je prvy na rane
prevodnik urovni - co tam na tej karte je? A akou rychlostou sa to snazi
komunikovat?

wek