procesor LX800

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 23 22:18:52 CEST 2007

Jsem asi ten posledni kdo tu muze kecat do designu desek, ale presto jsem mi vzal slova z ust.

Nemyslim si,ze je osazeni CPU Geode az takovy problem a nikdo to u nas neumi. Sam jsem nedavno musel maly Geode 233MHz osadit rucne, byl jsme z toho vyklepany jak startka,ale nakonec to bylo v pohode a zmakl jsem to i bez infra jen s infra spodnim predehrevem a horkovzduchem.
Pokud jde o design tak take nevim zda je Eagle to prave orechove pro tento typ projektu, ne ze by to neslo, koneckoncu kdyz to dela nekdo kdo vi co dela tak to namaluje i v photoshopu, ale pro dany ucel jsou spise urceny sw jako Altium Designer.
Pokud jde o podporu ze strany AMD, je pravda, ze plna podpora je az od velkych objednavek, ale kdo potrebuje mit telefon na lidi z vyvoje AMD a support na urovni designu, vetsinou vystacite s tim co volne najdete napriklad
http://www.amd.com/us-en/ConnectivitySolutions/TechnicalResources/0,,50_2334_2496_9919,00.html
http://www.amd.com/us-en/ConnectivitySolutions/DesignWithAMD/0,,50_7737,00.html