osciloskop

Libor libor@netron.cz
Pondělí Červenec 23 19:01:42 CEST 2007

Vazeni diskutujici
Mel bych tady osciloskop bm566a typu AS-IS (cili musim ho jeste
vyskouset, protoze lezel u souseda), ktery od novoty lezel na pude , je
jeste zabaleny v PE folii , zadna znamka skrabnuti, zkratka vec ktera se
libila, ale byla dane osobe na houby ;-)
+2 sondy.

Pokud bude mit nekdo zajem at mi napise cenu , za kterou by tento krasny
kouset byl ochoten koupit. Nutno jeste upozornit ze je to velka bedna
cca 50x40x15 cm, vahu jsem nezkousel, takze budto odvoz, nebo poslat PPL
, coz muze hodit prepravne odhadem 300 Kachli.

Dekuji vam za pozornost.

LK