Piatok: Ja nemam rad PIC, ale PIC ma rad mna... :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červenec 23 09:29:57 CEST 2007

Mno, take nie je.

Vsetko co ma > cca 8kB RAM a je to v jednom puzdre, je MCM (multi-chip
module) (tych 8kB samozrejme neberte dogmaticky); takze od dvojcipoveho
riesenia sa to lisi len tym, ze tu spustu noziciek nezapajate Vy (na
druhej strane ani nemate pristup k tej zbernici takze si na to trebars
nic vlastne nezapojite, ale verim ze to velakrat ani nie je treba).
Takze ak v tom vidite potencial, pokojne kupte od Microchipu hole cipy,
od lubovolneho vyrobcu hole cipy RAM, a lepte to dohromady ako hybrid (a
hoci aj do DIP).

Je na to viacero pricin preco je to tak, a vsetky zacinaju a koncia pri
jednej: peniaze.

wek