OT: povrchova uprava polystyrenu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 20 10:42:43 CEST 2007

K tomu co uz bylo napsano...

laminovat je mozne a dobre, ale pokud doma nemate pryskyrici a tkaninu
tak se to prodrazi

muzete to ale "olaminovat" disperznim lepidlem (ala Herkules, Ponal a
pod) a treba balicim papirem nebo novinama - nejdriv celou lod natrete
zredenym lepidlem a nechte uschnout pak jeste vrstvu hustym lepidlem -
pak si udeljte prouzky z novin a lod znovu natrete hustym lepidlem a
jako kdyz tapetujete to polepte temi prouzky a prihladte a nechte
uschnout - tohle cele znovu natrete lepidlem a nechte uschnout

ted mate neco co uz lze strikat i nitro barvama nebo jednoslozkovym
epoxidovym lakem - nicmene klidne to natrete balakrylem - jeste jeden
tip - pokud chcete barevnou lod kupte bezbarvy balakryl a mala baleni
tonovacich barev do primalexu - bezbarvy  balakryl si natonujte podle
vkusu a tim natirejte

neni to sice to same jako laminat, ale predpokladam ze to neni zavodni
lod a nebude takova tragedie kdyz se to za dva roky rozpadne - navic s
tim disperznim lepidlem muze pracovat i dite

p.s.: pokud budete laminovat tak nenatirejte lod, ale prosytte si
tkaninu nekde bokem treba na sklenene tabuli a na lod prikladejte uz
nasycenou tkaninu a jen ji prihladte

Radek Vicek