OT: povrchova uprava polystyrenu

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Pátek Červenec 20 10:05:02 CEST 2007

Dne pá 20. července 2007 Taksun napsal(a):
> Zdravim
>
> Mohl by mi nektery ze zde pritomnych modelaru poradit jak povrchove a
> hlavne cim upravit polystyren? Byl jsem ve zdejsi modelarske prodejne a tam
> nevedeli. Ze zbyvajicich desek na zatepleni baraku jsem klukovi vybrousil
> lodicku a tet ji potrebuji nejak povrchove upravit. Vse co doma mam ten
> polystyren lepta, potrebuji nejaky tmel ktery pak prebrousim a nastrikam.
> Vim ze existuji modelarske folie ktere se pouzivaji na kridla letadel ale
> to mi prijde desne pracne. Koupil jsem nejake univerzalni lepidlo ktere
> [...]

Je treba ten polystyren necim polepit, modelari bud pouziji skelny laminat,
nebo balzu.

ja bych pro Vas doporucil skelny laminat, takze zajdete do nejblizssich
barev-laku, zakupte Epoxy CHs1200 (modernejsi pryskyrice samozrejmne nejsou
zakazane, jen jsou mene dostupne) a dale zakupte skelnou tkaninu o co
nejmensi gramazi.
Pak jiz jen namichat pryskyrici (pozor na davkovani - pryskyrice nic
neodpusti) namazat trup lodky zakladni tenkou vrstvou a do ni vlozit suchou
tkaninu a poklepavanim na celu tkaninu prosytit ji pryskyrici.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo