ADSL modem, napajeni drive : [OT] internet pres UPC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 19 20:53:25 CEST 2007

Nevim jak ten zyxel ale prave ze vetsina ma klasicky linearni
stabilizator, ktery je pouze pripajeny na desce, kterou dokonale vyhriva.
Pokud to ma spinany stabik a snizim napeti moc, tecou tam vetsi proudy,
coz take neni dobre. Idealni rozebrat , trochu probadat a pak resit.....