[OT] Kodovani cestiny v DOSu na novym PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červenec 19 19:29:24 CEST 2007

Přátelé, možná někdo budete vědět jak na to - situace: starej počítač
(486) s účetnictvím v DOSu, něco na bázi Foxpra, konkrétně MRP.
Jelikož kleknul disk a z posledních sil se mi podařilo překopírovat
data, nainstaloval jsem to účto do novýho kompu (nějakej Athlon,
grafika nvidia MX400), přesypal data. Na českou znakovou sadu v
kódování Kamenických je tam rezidentní software (csv.exe), ale na tý
nový grafice nejde. Dal jsem tam starou S3 trio, na který to jde. Tím
se problém vyřešil.

Ale jak na to když bych neměl po ruce tu starou grafiku? Jde to vůbec
nějak i na novější grafický kartě?

Pod Windows by v DOSovym okně (ale ne ve fullscreen) bylo kódování
Latin II, ale to se nedá použít, protože všecky data v tom účetnictví
jsou v Kameníkách a i když je nějaká možnost jak to překonvertovat,
tak to neni moc spolehlivý a radši bych to nechal u těch Kameníků.

P.K.