[OT] internet pres UPC

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Červenec 18 00:37:05 CEST 2007

Pro porovnani - mam kabelovy internet od karnevalu, modem motorola
SB5100E, zdroj ma 12V, 1,25A spinany. Modem je na omak uplne studeny,
zdroj velmi mirne vlazny. Pripojeni po vypnuti/zapnuti probehne odhadem
do 30s - 1min (ted ho vypnout nemuzu abych to zkusil). Cena za pripjeni
nacelych 800Kc za 5M/512k s verejnou IP (ne pevnou ale prakticky se
nemeni), bez FUP.
BTW nevi tu nekdo, jestli se nahodou ten modem da nejak konfigurovat,
nebo zda muze fungovat jako router? Internet mlci...

JDrozd