Self test - algoritmy

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červenec 17 21:13:27 CEST 2007

 17.7.2007, 21:05:12

Mno, on problem muze byt v tom ze "vase(nebo moje) znalost" veci dosti
casto je pouhou podmnozinou "znalosti veci".
Napriklad, ten vas priklad :-), predstavte si plosnak s nepajivou maskou
na ktery padne kapka cinu tak sikovne ze vodic c.2 je od ni izolovan,
ale "chapadla" te kapky dosahnou k vyvodum IC v miste vodicu c.1 a
c.3. A i nemozne je nahle moznym. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz