[OT] pripojeni sprchove kabiny

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Pondělí Červenec 16 14:19:54 CEST 2007

Taky jsem si koupil ten kout a nestacim se divit - ty LED diody nejsou vubec
utesneny - mam obavu, ze kdyz na ne deti pusti sprchu, tak to protece
dozadu. Jak je na tom ten Vas kout? (Ja ho koupil v unoru, ale jeste nemam
hotovej byt, tak je v krabici...
Pavel Brychta

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, July 16, 2007 10:52 AM
To: 'HW-news'
Subject: [OT] pripojeni sprchove kabiny

Zdravim a mam opet takove stavebni tema. Davam dokupy sprchovou kabinu s
radiem, svetylky a dalsimi kravinami, co maji vystavenou v Baumaxu. Nejak se
mi nezda pripojeni, je tam trafo do ktereho vede snura s vidlici (asi 1.5m)
a z druhe strany kablik s konektorem, co se pripoji na bedynku v kabine. Zda
se, ze trafo ma byt vzadu v rohu na vanicce, kouka z nej 5cm zemniciho
dratu, co se ma asi spojit s konstrukci, kde je i dira na sroubek. Moc se mi
nelibi, ze je to v miste, kam by se mohla snadno dostat voda pri poruse
potrubi a hadic, a jeste navic by nekde za kabinou muselo byt spojeni
zasuvka - vidlice. Je to vubec mozny podle normy?
Napadlo me spis, dat trafo nad strop, kde mam i vyvedenou zasuvku z koupelny
(podkrovi) a prodlouzit privod 12V, zem privest dalsim z/z dratem. To by asi
bylo lepsi, ne? Nebo to moc resim a spoleha se na proudovy chranic?

Jeste me napadlo, pomuze realne vubec proudovy chranic? Kdyz jsem to meril
takovou tou starou elmag. zkouseckou, tak doba vypnuti pri spojeni faze s
kolikem byla docela znatelna - urcite to bude dost desitek ms, ne?