[OT] pripojeni sprchove kabiny

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Červenec 16 13:31:33 CEST 2007

Jen me tak napadlo ze vodni trist je vetsiou relativne lehka a ma sklony
u stropu kondenzovat. Na stope to bude podle me mokre za malou chvilku.
Pravda, jen tak se toho nedoktnu, ale ze bych po kazem vykoupani musel
jit nahazovat jistice ...
Hmm a nema nikdo tuseni jaka je elektrika pevnost vodni triste pri
koupani? Voda u nohou tekouci kamsi a tak si zvednu tlapku abych se
poradne vymydlil...
podle me nejbezpecni by to bylo na podlahou v krabici po ktere by
stekala voda. A vytekala.
Ale zkusenosti nemam jen tak uvazuji.
ced