AVR s FPGA

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červenec 13 10:32:22 CEST 2007

Mno tak tieto slova z clanku su zrejme prekladom originalneho
obchodnickeho textu a su namierene presne tam kde hovorim: na
prototypovanie so zamerom preklopenia do ASIC.

Na "amaterske" (ci skor maloobjemove) riesenia sa to samozrejme nehodi
tam, kde existuje standardne riesenie; ale tam, kde to riesenie
neexistuje alebo je kvoli niecomu nepouzitelne (presne toto v tom clanku
napisane vlastne aj je, len tie argumenty su nevhodne). Lenze takto to
nevyhnutne musi dopadnut, ked ten clanok pise niekto so zamerom zaujat:
nemoze predsa dost dobre napisat "je to dobre pre rozne exoticke
aplikacie a samozrejme ja ako obchodnik netusim, ktore to su"... :-)

wek